boden

Förlåt för dålig uppdatering! Hatar att vi inte har någon dator hemma!
Känner att de inte finns någon andledning att skriva allt jag gjort de senaste dagarna jag inte haft någon dator. Ni skulle nog ändå inte läsa de plus att jag inte minns.

Är i Boden för tillfället hos min mormor och mormor. Jag, anna och mamma kom igår.
Och ja, de finns ett nätverk i boden, fast man ej kan tro de.
Som tur tog anna med sin bärbara dator så man överlever.

Snart bli de hemfärd till Skellefteå igen. Har match nu på kvällen mot bureå. Tagga tjejer!
Nu ska anna ha datorn. Ha en bra dag i värmen!


Bara för att anna älskar denna bild.

peace and love♥


 


Kommentarer
Postat av: Anna

haha ånej,inte snällt!payback time.

2009-08-17 @ 11:37:19
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0