Sometimes love comes around, and it knokes you down.


Fick lite extra tid imorse och nu sitter jag här. Vill inte fara till skolan idag, har inte förberet mig nog för utskällningen.
Och nu kanske ni vill veta varför jag fick hemringning och kvarsittning.
Jo, alla 9:or på alla skolor fick fara på skogsvallen(bredvid tältet) och kolla på fotboll. Det var landskamp mellan Sverige och Finland. Men såklart fick ju inte våran årskurs fara för att lärarana hade bestämt de. De var för långt. Jo du hörde, för långt?
Jag och sandra blev ju såklart väldigt sura för vi ville fara dit, träffa kompisar och se fotboll. Så vi drog dit med sandras moppe. Vi missade en lektion och nu har vi kvarsittning.
Ja, de var i princip allt.

Nu ska jag skynda mig till skolan och ta min dom. Känns tungt..
Ha en bra dag allihopa!

 
Hjärtat ibland är vi för knasiga.

peace and love♥



 


Kommentarer
Postat av: A N N A

Jamen jag kanske är singel och sökande;)

2009-08-28 @ 10:57:13
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0