tusen tack.

Anna strömberg har gjort min design till bloggen nu. ÄLSKAR DEN! Tack stumpan!
AnnaS i egen hög person.



Blev att fara och handla på ica idag med ida och anna eftersom att frida och vera hade andra planer. Det köptes hamburgare, pommes, läsk och efterrätt såklart! Efter vi handlat for jag hem och sen blev de snabbt till träning, kom lite sent men sånt får man ta.

Min kväll har då varit kung! Har spenderat den med världens bästa tjejer! Alltså frida,vera,ida och anna om ni inte förstod vilka. Maten var ju inte ett minus eller om man säger så. De här måste vi snart göra om flickor?

Bilder kommer förmodligen imorgon eftersom jag inte hade någon egen kamera med mig.
De får bli en gammal bild istället.



peace and love♥

Kommentarer
Postat av: PERSSON

hoppas du sover gott.snarka inte för mkt bara ;)

snart är det väl dags att kliva upp också, så jag får säga godmorgon :)

2009-08-21 @ 05:43:58
URL: http://tobiasson.blogg.se/
Postat av: anna

Bra att du gillar den gumman:D<3

2009-08-21 @ 17:24:37
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0