Can only make me stronger.

Hoppas alla hade nytta av förra inlägget. Inte för att de var någon vidare bra information. Satt och försökte komma på några saker i över en timma. Men jag kom bara på som sagt på 7 stycken...

Idag väckte pappa mig 12. Vill ni veta vad anledningen var? Jo, jag skulle hjälpa han flytta badkaret. Gissa om jag fick pms? Jag skrek och grät. Om vi säger så här killar, reta aldrig en tjej med pms. De förlorar ni bara på själva.
Aja en positiv grej är väll att jag kom upp istället för att sova bort hela dagen. Så nu sitter jag här glad, pigg och hungrig.

Jag och annaw har börjat prata om PDOL. Vill så sjukt gärna dit! Grejen är bara att vi vet inte vars vi ska sova med de löser sig nog. Och en till grej är att vi har inte frågat våra päron än....
Vi får hålla tummarna i alla fall anna! 

Skulle kanske vara med frida idag om hon hinner. Hon skulle byta rum med sin syster maja. 
Ikväll vet jag inte vad som händer, hitta på något ? nå mig på 070-3927334. 




sommaren 2008, minns du?

peace and love♥
 


 

Kommentarer
Postat av: ciindra

åh ja vill oxå till pdol :(

2009-07-08 @ 16:15:55
Postat av: annaaw

vi SKA dit gumman !!!!!!!!!

2009-07-08 @ 18:55:08
URL: http://fridaoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0