ciindra här

Tja tjena alla fannys bloggläsare. Fyfan vad jag har saknat dehär. Allt bara skriva ett fult inlägg, åhåhh alla minnen :(:(: NOT. Jag har lagt av med sånt nu. Nej men seriöst vad tror ni? ska ciindra starta upp sin blogg igen? kanskeee. Vi sitter just nu hos fannys gudmor i piteå, jag har fått finnar som fan men annars är allt bra. Imorn blir de stan för att spendera den lilla summa pengar vi har kvar efter helgens bus (HEHE).

Har just pressat en ben & jerrys och jag känner att döden är nära .. jag och fanny ska sova på en luftmaddras ikväll, god knows om maddrass stavas med två D eller inte? IALLAFALL, de värsta som kan hända är väll att maddrassen spricker eller att godiset tar slut.

Angående varför jag stängde ner min blogg var för att ungefär 85% av mina läsare var 40+, eftersom jag inte utelämnade sanningen så fick jag skit för de. Så alla barn de är alltså FEL att vara ärlig, tycker du en sak, skriv nått annant. Därför kommer min nästkommande blogg vara lösenords skyddad. och lösenordet får man endast om man är snygg, eller frågar mig om de, för jag har icket tänkt låssas vara posetiv, bli förd bakom ljuset i tron om att människan är god, för så är de inte, livet är inte alltid på topp så de finns ingen anledning att ljuga om de. alla vet att de är sant men de är få som vågar erkänna de.

men vad har hänt nu undertiden jag inte har bloggat? inget faktist, eller jo massa, men inge viktigt. Jag förväntas vara tillbaka när skolan börjar om, oseriösare än någonsin. ha tålamod mina vänner, den som väntar på nått gott väntar alltid för länge! fuck off så länge ! :D

Kommentarer
Postat av: tobbe

Allt bra med dig?

2009-07-23 @ 00:44:02
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: CISSI

alla föräldrar som läste din blogg (dvs 40+arna) blev sura för att du skrev sanningen och inget annat, de är fan inte normalt :D



börja blogga igeeen

2009-07-23 @ 11:43:55
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

börja blogga igen :):):):): )

2009-07-23 @ 16:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0