Does it take your breath away.

Blev att fara på stan med syrran. Anna köpte en skjorta och en tröja på kupan.
Efter de cyklade vi vidare mot stan. Gick lite på ck. Anna blev törstig så vi satte oss på kanel och fikade. Eller anna gjorde det, jag köpte en stor glassbägare på godisvågen. 
När vi hade fikat klart gick vi vidare. Jag hann köpa trosor och ett lila linne på hm. Love it!

Nu måste jag ringa till lina! Min kväll kommer att spenderas en liten stund med lina sedan packa. Imorgon far jag och mitt fotbollslag till umeå. Är lite taggad.


peace and love♥




 


Kommentarer
Postat av: Fia - allt från musik till politik

snygg blogg! :)

2009-07-29 @ 19:34:02
URL: http://fiafiax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0