Don’t you worry about the distance.

Blev väckt halv 7 imorse av pappa. De blev en snabb frukost sen bar de iväg till Haparanda. Bilfärden tog 3 timmar. Som tur hade jag och anna ladda massvis med musik. Och jag får inte glömma anna körde hela vägen dit och hem. En stor applåd till henne. Är faktiskt imponerad.

Väl framme blev de att köpa ett par sandaler på skopunkten. Förstås blev de en lång runda på IKEA.  Har köpt lite småsaker till mitt rum. Anna likaså. Sedan köpte vi lite finare saker till stor,lilltoan och köket.
Ett besökt till Finland hanns också med eftersom Finland ligger några meter ifrån IKEA.






jaa.. så här roligt hade jag i bilen..





Nä nu ska jag sova. Har bara sovit 5 timmar i natt. Känner mig trött. Sov gott!

peace and love♥



 


Kommentarer
Postat av: TOBBE

Godmorgon. =) Sovit gott?

2009-07-28 @ 06:24:36
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0