Finally here.

Nu har jag kommit hem från piteå. Känns skönt att vara hemma nog för att jag bara varit borta i 1 dag.

Kan berätta lite om min resa.
Onsdag- Åkte jag ,sandra och mamma med mammas kompis till piteå. Han äger en egen buss så de var gott om plats för oss. När vi kom fram till min gudmor(Helen) åt vi middag sen fick vi skjuts till hemmakväll där vi köpte glass och godis. Samt hyrde film.

Torsdag
- Blev väckta halv 11. Vi steg upp och åt frukost. Sedan blev de en hel dag på stan. Köpte ett par svarta leggins och en concelar. Fick också två armband. Tack mamma!
Jag och sandra käkade middag på en pizzeria. Ett skrovmål för henne och en kebabrulle för mig.
Sedan blev de att ta 17.25 bussen hem till skellefteå.

De första jag gjorde när jag kom hem var att kasta på mig springarskorna! Missade träningen så jag behöver motion!
Nu borde jag gå och packa upp mina grejer.

Bilder togs med sandras systemkamera. Hon har inte skickat bilderna till mig så jag lägger in dom så fort jag får dem!




Nu bakar den här tjejen en kladdkaka. Hoppas alla får en rolig kväll!

peace and love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0