Finally home.

Kom nyss hem från en mycket rolig kväll. Vi har spelat fotboll och grillat. En del har även badat. Ska försöka räkna upp alla: vera, frida, anna, anton, linus, jonte, viktor och anton(hoppas jag inte glömde någon?). Jag, linus och viktor körde moppe hem. Tycker lite synd om viktor som låg sist, stackarn. Nu ska jag försöka få mig tidigt i säng. Pappa kommer nog väcka mig imorgon. På dagen ska jag vara med annaW. Vi var sugna på att baka bröd, visst anna?
Aja nu ska jag sova.



Ungefär så här glad känner jag mig nu!

peace and love♥

Kommentarer
Postat av: Sofi

Sv: Hej Fanny. Jag heter Sofi:)

Hoppas du hade en trevlig kväll igår=)

2009-07-13 @ 17:05:18
URL: http://silversun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0