For you I will.

Kom nyss hem från en mycket trevlig tjejkväll. Jag, lina, anna och stina gjorde fruktsallad och åt glass till. Dessutom hade annas mamma köpt en kortlek som hette "jag har aldrig" . En del frågor vad rättså roliga. Man får veta lite nya saker som man inte visste om de andra personerna förut.
Lina for hem kl 10 eftersom hon börjar jobba halv 8 imorgon.
Vi fortsatte våran tjejkväll med prat och desperate housewives.
For hem kring kvart över 12.

Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Imorgon måste jag gå upp lite tidigare. Mamma ringde och sa att vi far till piteå kl 1 så jag måste hinna packa imorrn. Har inte börjat än..



Nu är de sängen som gäller för min del!

peace and love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0