gästbloggarN aka viktor

HEEEEJ!!!

snäll som jag är så bloggar jag åt fanny ikv eftersom hon inte kunde logga in på bloggen. AJA, idag har ja varit på STÄÄÄDSFESTICH!! va väll typ som vanligt ungefär :D var där med korre linke johan kim från början tror ja. sen träffade vi massa folk och gick med dom osvosv. köpte ett par stakarbrillor för bara 80 SPÄNN! jävligt värt tycker jag :] sen på kvällen for vi till festen igen, då va de jag korre kim och emmy, köpte en keps typ bara för att slösa pengar... värt? njaaasi. aja sen for jag och korre och hyrde barely legal, en mycket bra film enligt mej :$ sen for korre hem och nu sitter ja här.
asså varför gör ja de här egentligen?! aja är man snäll så är man :]
aja hade bäst!!

Kommentarer
Postat av: anna

Viktor som trodde han kunde blogga...

2009-07-02 @ 01:17:37
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: annaaWaa

ska skriva en kommentar här för att hjälpa viktor på sin väg mot bloggstjärnorna, duktigt bloggat viktor !

2009-07-02 @ 01:18:50
URL: http://fridaoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0