HÄÄÄJ/VirreMedKrull

ja ska gästblogga åt fanny ikv eftersom hon är så tråkig som inte vill...
vafan ska ja skriva? :$ idag vaknade jag vid 3, tog typ 3 min att komma upp ur sängen på grund av min jävla träningsvärk, inte värt att springa drygt en mil första gången ja springer på sommaren. iaf, runt klockan 5 när jag hade ätit frukost och allt for jag till agge, efter ett tag kom korre linke holma erik och 2 av linkes malaikompisar, linus och axel? aja sen körde vi kurragömma med agges lillebror och hans kompisar tills vi bestämde oss för att fara till hemmakväll. köpte nästan ETT HELT KILO GODIS! sen efter de tog vi mopparna till myckle där vi var med fanny frida och vera. vi va först vid nått dagis och prata osv, vera körde eriks moppe. ja trodde jag aldrig skulle se hans moppe igen, inte stabil tjej de där :O sen efter skräcken så for vi hem till fanny och såg nån film. sen for alla utom jag och agge, vi stannade HELA en KVART till efter alla andra! aja sen åkte vi hem :$
imorrn ska ja till farmor och farfar och fira min kusin som fyller år, så SMSA! 076-1044549
okej, vad ska ja skriva nu? :] justja, vi stekte tjejerna så jävla mycket på msk igår!!!!!! tror de blev ca, jaadu. kan ju säga att jag tappade räkningen efter 7-0 :$
nu ska ja gå, HOOOOJJJJJ!!!!
min babe :*

Kommentarer
Postat av: anna

Viktor är bra på att blogga :D?!

2009-07-25 @ 02:28:18
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: fannyh

jaa de är han!:D

2009-07-25 @ 11:37:19
URL: http://fannyho.blogg.se/
Postat av: tobbe

Godmorgon. Sovit gott?

2009-07-25 @ 11:49:34
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0