'Cause this moment's never coming back.

Åskan slutade ganska fort, tur de. Hatar när de bullrar och blixtar. Man känner sig så rädd.
Nog om mina skräckupplevelser.
Ikväll har jag varit med lina. Vi har sett en ganska konstig film. Men den var faktiskt bra. Tror de var fantasy/drama.
Lina for någon gång vid 10 eftersom stackarn ska upp och jobba imorgon. Eller hon började 12 men skulle hinna gå på stan före. Frågan är, hur orkar du stumpan?
 
När hon farit såg jag på 2½ män. De är typ den bästa serien som finns. Gillar den starkt!
Jag känner mig trött men sova behövs inte riktigt än.
Imorgon ska jag jobba lite sen vara med några stycken. Vi ska äta middag på frasses och ha de trevligt. Man tackar aldrig nej till ett skrovmål.
Nuså ska jag sova.





jag saknar dig gumman!

peace and love♥



 


Kommentarer
Postat av: matilda

SAkNAR DEJ FANNNY !!! (L)(L)(L)

2009-07-16 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0