I feel better now.

Hinner skriva ett snabbt inlägg innan jag ska ut och putsa fönster.

Igår var med lina, anna och stina. Vi träffades på ica kl 5. De blev kycklingsallad till middag. Till efterätt blev de gobullar. Sen köpte vi jordgubbar och mjölkchoklad. Lina for hem halv 11 eftersom hon skulle jobba. Jag stannade till kvart i 12 sen började jag cykla hem.
Jag hade en mycket rolig kväll! På tisdag peppar vi bowling tjejer?

Ja, nu ska jag ut och sommarjobba lite. Ser att solen kommit fram idag. Hoppas de håller i sig till ikväll för då är de fotbollsträning som gäller för min del!
Ha en mycket bra dag!


Anna min vän, du är så otroligt bra att ha!


peace and love♥

 

Kommentarer
Postat av: annaaw

gumman, tack för att du finns !

2009-07-20 @ 12:26:27
URL: http://fridaoanna.blogg.se/
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

Gulligt :)

2009-07-20 @ 18:30:15
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0