I wont be you winter.

Någon sett min nya design? De är MatildaC som gjort den. Är mycket nöjd. Fast jag hatar bilden till höger. Jag ser ur som en smurf. Men aja de får man leva med.

I brist på pratämne kan jag berätta om min dag.
Vaknade kring halv 12 av att min mobil vibrerade. Min syster skicka ett sms och frågade om jag kunde möta henne på ica kl 1. Fick panik för jag hade lovat att dammsuga hela huset innan jag skulle fara någonstans.
Jag cyklade till ica och handlade med anna sen for jag hem. Jag och anna har ju ff eftersom pappa är i umeå. Så de är bara att komma för dom som vill.

När jag kom hem från ica cyklade jag direkt till rebecka. Matildac kom lite senare. Vi pratade och fikade.

Nu ska jag hjälpa min syster med maten! Skriver ett till inlägg efter middagen.


Annaw, jag saknar dig.

peace and love♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

Nej. Man kan säga att mina tankar draw me crazy , typ :P Men ärch, det är så sjukt mycket bättre nu!

2009-07-24 @ 19:19:00
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0