Kalla folket för tjingtjonghoes.

TACK VIKTOR ÅHLUND SOM BLOGGADE ÅT MIG IGÅR!
Han förtjänar en guldstjärna!

Vaknade för ett tag sen av att min syster skrek i telefonen åt pappa. Anledning varför har jag ingen aning om men jag kan då säga att jag vaknade upp på lite fel sida...
Pratade med virreb i telefon till halv 4 igår(?). Mest socialprat. Och jag vet att han är en trogen läsare av min blogg. Men ändå kommenterar han aldrig?

Min gårkväll beskrev viktorÅ riktigt bra så jag tror inte jag behöver berätta något. Okej en sak kan jag säga, jag har haft mycket trevligt!
De enda dåliga är att jag dammsög hela huset igår och nu behöver jag göra de igen..... Dom kom ju som sagt och tog över mitt hus.

Idag ska jag vara med lina på dagen. Hoppas att hon har vaknat.
Aja nu ska jag ringa henne. Ha en bra dag!


Du ska veta att jag älskar dig fast vi bråkar mycket!


peace and love♥



 


Kommentarer
Postat av: tobbe

svar: vad bra.

jo,det är bra med mig.är less på vädret bara!

Görs?

2009-07-25 @ 12:47:39
URL: http://veteran.blogg.se/
Postat av: tobbe

Vad ska ni göra då? Om det blir bättre väder så blir det en minigolf runda :D annars vette fan

trivs du där borta?

2009-07-25 @ 12:55:09
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0