Take a chance.

Nu har jag äntligen tagit mig fram till datorn. Nu när man har en blogg så måste man sitta oftare vid datorn. Jag vet att jag varit dålig på uppdatera men jag har bara inte haft tid.
Igårkväll kom matte till mig vid 8. Vi började se en film som hette The unborn. Jag blundade ungefär under hela filmen. Sandra kom i mitten av filmen. Efter filmen gick vi ut en stund. Sedan gick vi in igen och åt glass. Sandra for vid halv 1. Jag och matte somna vid 3 kanske? Sen vakna vi 12?
Ikväll ska jag vara med sandra,cissi och några till om jag inte minns helt fel. Nu ska jag göra något vettigt.
Ha en bra dag/kväll allihopa!




peace and love♥


Kommentarer
Postat av: CISSI

adda min msn [email protected], de är om ikv

2009-07-12 @ 17:58:59
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0