That lies close to me.

Pappa väckte mig 12 idag. Kom hem vid halv 4 igår. Känner att jag skulle kunna sova flera timmar till men icke.
Idag ska jag fara och möta mamma och anna på kyrkholmen kl 2. Vi får se om jag fikar. Har inte så bra ekonomi just nu.
Hoppas jag får pengar imorgon, de behövs verkligen!

Min kväll ska spenderas med stina, anna och lina. Vi ska mötas på ica kl 5 och köpa mat och onyttigheter. Sedan blir de att dra till anna och tillaga maten. Sen kanske se en film hos stina?
Anna, stina och lina har en fråga till er. Hur mycket pengar borde man ha med sig?

Nu ska jag göra mig klar. Ha en bra dag!

Bilder sedan gårkvällen kommer nu.



Sen så frågade sofie några okända om dom kunde ta bort på oss. Visst kunde dom de.
Och då kom sofie på den smarta idén: Vi gör olika grimaser på alla 3 korten??

De slutade så här..

SUPERGLADA:


LEDSNA:


TIGRAR: (fråga mig inte varför)






 


Kommentarer
Postat av: carro

svar:godmorgon :D

2009-07-19 @ 14:07:30
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

hur är det? :)

2009-07-19 @ 15:40:52
URL: http://nathalielantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0