The answer.

Nu kommer svaren på frågetunden!

Postat av: Viktoria ♥

om du bodde i ett annat land vart skulle du helst vilja bo? vad tycker du om vickanss.blogg.se? hur vill du bli när du är gammal, rikigt gammmal?

Svar: Jadu.. kanske i thailand. Har inte kollat så mycket på din blogg måste jag erkänna.. Jag vill kunna äta vad jag vill utan att behöva bry mig!


 Postat av: vill du bli ihop med mattaswhine?

vill du bli ihop med mattaswhine?

Svar: Haha vem frågar?

Postat av: mc

hiih nu jävlar ska jag fråga på:]
ska du inte börja med outfit?
favvoblogg?
va andvänder du för smink med än mascara?
är de roligare att bo hos din mamma eller pappa?
gilar du matte? isf,varför blir ni inte tsm?

Svar: kanske de beror på.
lite olika , men din är såklart en av de bästa bloggarna!
jag använder concelar(under ögonen på vintern), puder och oftast ögonskugga.

beror på, men de måste vara hos pappa, har bott här i hela mitt liv.
haha jodå, du tycker de?? 

Postat av: linke

hur många dagar har du levt :D
Svar: Haha de har jag ingen aning om, för lite i alla fall. 

Postat av: virreÅÅÅ

vilken dag är de om 257 dagar? :D:D:D:D

Svar: Kanske onsdag?

 Postat av: CHRJ

sv: klart jag kan ställa lite frågor!

dator/tv?
glass/godis?
har du någon dold talang?
vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor?
drömresemål?
favoritserie?
idol?
har du vunnit på trisslott?
dröm jobb?
Svar: dator.
godis, helt klart!
hah onej.
svårt att säga bara så här men jag skulle nog spara hälften och fara utomlands, shoppa osv för de andra.
nån romantisk ö.
lipstick jungle.
har ingen speciell idol måste jag erkänna..
yes, 50 kr en gång.
ett jobb där man tjänar mycket pengar.


Postat av: amen tjena, duvet vem det är

Varför åker du moped i en hockeyhjälm?
Äru en glidare som glider?
Äru inte en glidare som inte glider?
Hur lyckades du säga åt mig att stäla nå allvarliga frågor?

Varför smsar inte du med mig?
Svar: tjaa..därför jag hade ingen annan hjälm.
Njaa.
haha?
jag har absolut ingen aning.
har inte ditt nummer kanske?

Postat av: Petter

Tja ska vi strula?

Svar: Haha.

Postat av: Linn Mildén

sv: åh tack för frågorna :)
här kommer mina:
1. vad är det värsta med att blogga?
2. vad brukar du göra för att dämpa ett av dina värsta humör?
3. vad är hett till sommaren tycker du? kjol eller slitna jeansshorts?
4. säg en artist som har låtar som rör dig mest!
5. är du kär?
Svar: 1. de måste nog vara att de kan kännas jobbigt att sätta sig vid datorn ibland.
2. jag brukar räkna till 10 långsamt, de funkar faktiskt ibland.
3. jag måste nog säga..slitna jeansshorts
4. nu när han har död osv, michael jackson.
5. Kanske de.

peace and love♥


 


Kommentarer
Postat av: Nathalie hjärta Fredrik

Har lagt till dig :) (L)

2009-07-14 @ 19:01:01
URL: http://nathalielantz.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

ligger i soffan och myser och ska snart ut och gå lite :) själv då?

2009-07-14 @ 19:24:30
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Blixt

SV: tack så mycket! :) din var också jätte snygg! :)

2009-07-14 @ 20:01:07
URL: http://bflash.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är ditt bästa sommarminne i år?? :)

2009-07-14 @ 22:54:50
URL: http://sandraeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0