This is the sad part.

Kunde inte skriva igår eftersom min min dator var ur funktion. Men jag tyckte viktor gjorde en mycket bra jobb, visst?
Tack viktor!

Igår köpte jag och lina vindruvor och bananer som blev en fruktsallad. Till den såg vi mamma mia, otroligt bra film!

Även idag har jag varit på stadsfesten och gått runt. Jag for dit med anna, sen gick vi med sandra och matilda.  De blev tillslut att åka en karusell. Hörde att många hade spytt efter den och jag förstår varför(mådde väldigt illa efter den). 
For hem där vid kvart över 4. De blev en snabbmiddag eftersom min match snart började. Matchen slutade 6-1 till oss, bra jobbat tjejer! Den spelades mot Byske. 
Nu sitter jag här nyduschad och har jävulskt ont i svanskotan(stavas de så?). Skött bort en boll, for upp i luften sen raka vägen ner i marken. Aja är man klumpig så är man.
Ikväll ska jag vara hemma och sova, är så himla trött! 




peace and love♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0