Cool guy.

Min vän viktor har tjajat om att jag ska skriva om han på min nya blogg så nu ska jag skriva allt som jag kommer på för stunden.

Viktor Åhlund är 15 år och singel. Han har blont och krulligt hår. Brukar kallas the man with the affro. Han är ungeför 1,73 cm lång. När han inte ligger ute i solen och steker spelar han cs med sina bästa kompisar: linus, agge, kim och kostas. Viktor gillar långa strandpromenader och mys. Han är en social kille med bra humor. Intresserad? Han kan nås på 076-1044549. 


 Här är en bild på pojken, så nöjd viktor?


peace and love♥


 


 


 


Kommentarer
Postat av: virreeee

nä, jag gillar att sitta på stranden med en filt och höra fåglarna kvittra och se solen åka ner bakom horrisonten! elr nått...

2009-06-29 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0