rubrik.

Vaknade för en timma sen. Idag blir de att sola och bada. Vars får vi se, måste prata med lina först.
Anna Wahlberg, Frida Lindholm och Vera Forslund kom hem från solvik(konfaläger) igår i alla fall. Har saknat dom hur mycket som helst! Har bara en sak att säga, välkommen hem tjejer ♥
Blir att vara med anna ikväll, de kommer nog blir bra, vi tänkte köpa ben & jerrys. Eller okejdå, jag tänkte de. Vi får se hur de blir men jag längtar! 
 Nu ska jag ut i värmen! 


 
Lina, jag älskar dig snygging!



 

Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dej med Fanny!



Den här dagen vart super! Ett riktigt sommarminne!

Och många fler kommer det att bli! <3

2009-06-29 @ 17:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0