See you make your way through the crowd.

Nu har jag kommit hem från falket där jag varit med anna, matilda och nils. Matilda och nils badade medans jag och anna kollade på. Om jag hade haft en handduk hade jag förmodligen också gjort de för de såg väldigt skönt ut! 
Aja nu sitter jag här vid datorn och äter vindruvor. Borde egentilgen gå och sova eftersom jag och lina ska på stadsfesten imorrn, någon mer som ska dit? Mamma ska bjuda mig på middag i nån av tälten där borde i alla fall, de gillas! 
Efter stadsfesten tänkte vi gå och se baksmällan på bio, har hört att den är jätte bra, så nu är de upp till bevis! 
 Nu blir de bums i säng.











peace and love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0