You are wonderful

Nu har jag bosatt mig hos pappa i Myckle. Känns skönt. Borde börja packa upp mina grejer men har inte orken för det. De får bli imorgon. Eftersom mitt förra inlägg blev så kort så ska jag försöka göra de här en aning längre.
Min dag har spenderats hemma i den varma värmen. Har legat och stekt i solen och tagit de lugnt. Druckit ca 1 liter vatten och 1 liter mormorsaft. Gissa om jag blev kissnödig? Svar: ja.

Hoppas denna sköna sommarvärme håller i sig imorgon för då ska jag och lina ut i de fina vädret och sola. Förmodligen bada om inte vattnet är för kallt.  

Nu så ska jag fortsätta se en film med anna(syster) och proppa i mig ännu mer chips.



 modell: Izzy , fotograf: Anna Holmström

peace and love♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0