hehhee

Orkar inte skriva så mycket är otrligt tröttt. Kom hem kalv 3 igår, somnade 3. Blev väckt av pappa 20 i 9. Har sovit ungefär 5 timmar i natt, så de blir en tidig kväll för mig idag!
Jag skulle upp tidigt eftersom att jag och sandra skulle stå på ica kvantum och sälja bingolotter för vårat kära fotbollslag. Vi stod där i 5 och en halv timma. Riktiga kämpar!

Bilder från lördagens bravader kommer imorgon, för många bilder att lägga in just nu. Imorgon ska jag praoa på OK är jätte taggad! Nämen de känns skönt med en vecka utan skola!
 Nu ska jag se på djävulen bär prada på tv 4.
Ha en bra kväll!

Kan bjuda på en bild på lördagskvällen:


peace and love♥

Kommentarer
Postat av: klara

HAHAHA, de ägde :]

2009-11-02 @ 22:43:16
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0