Is it worth trying again?

Skrev ett snabbt inlägg igår. Hade bråttom till eddahallen. Där väntade bussen om skullle färda oss till övik.
Vi vann med 4-0, super! Sen när vi kom hem for jag direkt till anna. Vi åt smälte choklad som vi hällde över jordbubbar och hallon. Jätte gott! Sen så såg vi på världens bästa kärleksfilm, the notebook. Om du vill se en gråtfilm så rekommderar jag den, helt klart! Jag och anna grät hur länge som helst. Tårarna kunde aldrig sluta komma. For därifrån vid 3.

Idag är de ju såklart farsdag. Har redan hunnit slå in min farsdags present och sagt grattis. Vid 2 pratade pappa om fika sen ikväll ska vi ut och äta på tatung. Mat tackar man aldrig nej till!

Håller just nu på att instrallera om msn för de total LAGGAR. jag är så otroligt förbannad på denna skit dator. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH fyfan.
nä nu ska jag lugna ner mig...


 
du betyder allt för mig!

puuuuuuusssss

Kommentarer
Postat av: annaaw

bilden är inte okej gumman, men bara för at du är min BÄSTA VÄN så förlåter jag dej :*

2009-11-09 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0