That´s the way I wont it to be.

Idag har jag tvättat pumpar, plockat fram snus, tidningar och spolarvätska samt stått i kassan. Räknade fel ett antal gånger, jag tror kunderna börjar bli rätt irriterade på mig, särskilt stammisarna...
Gick till lunch halv 12 idag. Pappa bjöd mig på lunch på brinken så jag åt där med han och rolf.
Efter lunchen for jag iväg på skeria och lyssnade på gymnasieinformation. Asså åh, vad ska man välja!?!?

Jag blir galen. Lina har en kattunge på 7 veckor som jag så hemskt gärna VILL ha. Vi har redan en katt som heter felix och visst är de trevligt med en katt men jag vill ha TVÅ katter. Soya heter den, så jävulskt gullig!
Jag ska tjata på. Denna kamp ska bara inte pappa vinna, jag accepterar inte det!

Nog om mina problem. Har match ikväll mot hammarnängen på kaplan. Tagga nu brudar, nu tar vi det här!
Nu ´ska jag städa mitt rum och renbädda min säng, ha en bra kväll!

HAHA snygg..



Jordin Sparks - Battlefield


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0