For once in a very long time, I am happy.


Vi vann matchen med 11-1. Fick till och med göra ett mål! Aja i alla fall, bra spelat tjejer!
Har nyss sett gossip girl avsnitt på datorn, de började lagga så jag slutade.
Fullspäckad tvkväll är de ikväll: 18.05 one three hill, 19.00 gossip girl, 20.00 ensamma mamma söker sen har jag en skräckfilm som jag också tänkte kolla på.
Och denna tvkväll ska spenderas med lina, saknar bruden grymt mycket!

Imorgon kl 11.45 ska jag och anna befinna oss på salong duo, vi ska nämligen ta hål i naveln. Jag är JÄTTE rädd för nålar. Det finns två tider, jag kommer att slåss för den tidigare. Hoppas anna låter mig göra de, annars börjar jag gråta. Nämen jag är ingen lipsill.



PUISSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0