Guess whot?

Stannade hemma från skolan idag också. Mådde inte så bra imorse så jag var tvungen att stanna hemma. Just nu känner jag mig ganska frisk. Eller jag har lite ont i huvudet och ont i halsen men de får man tåla. Har inte kunnat äta speciellt mycket de 2 senaste dagarna eftersom att jag har ont i magen.
Ikväll på träningen ska vi ta kort till norran. Jag vill verkligen inte visa mig i tidningen när jag ser ut som skit. Vilket jag gör just nu. Men jag kommer säkert ångra mig om jag inte far. Ska jag ta en alvedon och fara dit? Ja, de får nog bli så!

Nu ska jag duscha samt fixa till mig. Ha en rolig kväll. Glöm inte Desperate Housewives ikväll kl 21 på kanal 5!




peace and love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0