how are you doing.

Trodde vi började 10.20 imorse men det gjorde vi minsann inte. 09.30 ringer sandra till míg och frågar vars jag är. Jag får världens panik. Skyndar mig iväg på cykeln, hann inte ens äta frukost.
Väl på skolan spelade vi innebandy sen slutade vi, värd dag? nja..

När jag kom hem tog jag bussen till stan med vera. Vi åt lunch på subway, mums!
Sen så gick vi runt på varenda affär i hela Skellefteå men vi kunde hitta ett enda klädesplagg! Eller jo, jag köpte ett par leggins som ser ut som jeans.
Just innan vi skulle gå till bussen träffade vi veras mamma på stan, så hon skjutsade oss hem. Hon bjöd också på en chokladboll, vera du har världens snällaste mamma.

Nä nu ska jag börja med middagen. Ikväll vet jag inte vad som händer, någon som vill hitta på nått?
Aja, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0