How to save a life.

Kom hem från sundsvall igår vid 11, halv 12. Det har varit mycket trevligt där borta. Vi vann och är mästare i Norrland 2009. Känns suveränt! Bilder från cupen kommer senare.
Kände mig lite sjuk före jag for till Sundsvall men jag tänkte att jag far ändå. Vaknade imorse med ont i halsen, feber och världens huvudvärk..Aja jag fick i alla fall spela innebandy i helgen. De var värt de!

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och kolla på en inspelad film. Systrar i jeans får de bli. Känner att iprenen slutat verka, så måste vila. Ha en bra dag!





Tur att dessa finns tillhands när man är sjuk!

peace and love♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dej så mycket min lilla gumma. Hoppas du blir frisk fort <3

2009-10-06 @ 12:08:36
Postat av: A N N A

Krya på dig gullunge!

2009-10-06 @ 12:16:58
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/
Postat av: matildac

får jag låna systrar i jeans filmen :]?

2009-10-08 @ 19:02:42
URL: http://matildac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0