I am lycky , that I have you

Förlåt för att jag inte skrev igår. Hade inte tid. Gårkvällen spenderades med anna och lowisa. Vi for på ica och köpte godis. Sedan for vi hem till anna där vi var resten av kvällen. Vi såg film och kollade runt lite på datorn. Vi somnade vid halv 4 och vaknade 10. Jag fick hämting av pappa nästan direkt eftersom jag skulle med lina på stan. Jag gjorde mig klar sen skjutsade linas föräldrara oss dit. Lina köpte en tröja medans jag hittade i princip ingenting. Lina tog bussen 14.20. Efter det gick jag med anna och mamma.

Nu har jag just kommit hem. Jag och anna ska laga mat sen se på en skräckfilm. Ja, bara ha en mysig hemmakväll framför tvn. Det har kommit rejält med snö också, så hos familjen holmström har det redan börjat spelats julmusik. Längtar till julen!



PUsssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0