I can feel you pain.

Drack nyss två kaffekoppar. Känner mer glädje nu på något sätt. Eftersom jag fått mer energi kan jag skriva på min fina blogg. Jag har varit urusel på att uppdatera och de ursäktar jag för. Nu ska jag personligen ta tag i detta!

Igår gick jag på stan med lina på förmiddagen. Vid 3 var hon tvungen att fara hem så jag fick med anna och vera en stund. 20 min senare mötte jag anna och mamma. Som ni läste i annas inlägg så åt vi på lilla kina, friterad kyckling! Mums fillibaba. 
Kan bjuda på någon bild från igår:








peace and love♥


Kommentarer
Postat av: A N N A

Så jävulskt gräsliga bilder!

2009-10-11 @ 22:06:51
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0