I finally know what I want.

Hann inte skriva när jag kom hem igår. Men jag skriver nu :

Bussen tog två timmar dit ungefär. Vi råkade gå av för tidigt så va fick vandra en bit in till stan. Och det var inte mitt fel...
Väl på stan köpte jag 2 tröjor och ett par leggings på monki samt ett par skor på skopunkten. Skulle lugnt ha shoppat ännu mer om jag haft mer pengar. Jag har en fråga, vad ska alla ha på halloween?
Själv har jag ingen aning, ska nog inte klä ut mig alla fall.
Aja efter vi shoppat och ätit tog vi 16.10 bussen hem. Den tog 2 och en halv timma. Ucsh buss är otroligt tråkigt!

När jag kom hem slängde jag snabbt i mig yoghurt och flingor sen fort iväg på träning. Efter träningen tog jag de mest lugnt framför tvn. Anna har ju flyttat hem nu också, välkommen hem!

Oj långt inlägg.. Nu ska jag äta frukost sen vara med lina. Tror vi skulle baka något gott, mums!

hur blir de ikväll brudar?


peace and love♥

Kommentarer
Postat av: anna

SV: TAAAACCK FANNY :D:D<3<3

2009-10-28 @ 11:46:43
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: A N N A

Tack för välkomnandet!

2009-10-28 @ 20:20:06
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0