in school

´Är på skolan nu. Söker fakta om specialarbetet. Eller nja inte just nu i alla fall.
Hade världens sämsta start på dagen. Vaknade för sent imorse. Skynda mig upp sminkade mig osv. Kollade inte på klockan. Plötsligt hade jag stått och sminkat mig i 1 timme. Fick jätte bråttom. 4 dåliga saker hände mig denna morgon:
1. Min plattång gick sönder
2. Jag missade bussen
3. Jag var tvungen att cykla till skolan
4. Har tappat bort min mössa så mina öron låter konstiga ljud just nu

Okej nu ska jag sluta tycka synd om mig själv. 10 i 11 är de matteprov som gäller. Önska min lycka till, jag lär behöva de!

 
Jag ska vara frisk till ikväll!!!

peace and love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0