jag kan, om jag vill. jag vill om, jag kan

Hinner ett snabbt inlägg så här på morgonkvisten.
Igår rullade en uppstoppad korv till sandra(om ni inte fattar så var det jag). Väl framme hade de hänt ett litet misstag, gjord av inte mindre än brudarna själva. Vad misstaget handlade om säger jag inte. Bra tjejer iaf!
Det var lisa, cissi, sandra och anna som satt och åt när jag kom. Vi pratade en massa från allt till inget och såg på idol. Vid 11 for lisa hem, sen cissi , sist jag och anna.

Idag ska jag på stan och byta mina skor. Samt gå runt och kolla lite grann med min kära vän annaw.
Nu är de bråttom vi ska ses i stan 20 över 11. Ojoj nu är jag sen, har inte börjat fixa mig än. Hoppas alla får en bra dag!




peace and love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0