Yes, I´m on my way.

Har inte mycket tid för att skriva nu.Hinner en snabbis.
Igår hade vi fotbollsavslutning. Vi gjorde nått konstigt med elbilar. De var inte så jätte roligt. Men sen beställde vi pizza, Mums! När vi ätit pratade tränaren om året osv. De var trevligt.
Efter skulle jag egentligen till stan och möta lowan men jag var så himla otaggad. Så det blev en lugnt hemmakväll med vera. Jag låg och sov nästan hela tiden. Stackars tjej där. Men jag hade då mycket trevligt, har saknat dig!

Idag ska jag på stan med lina. Måste skynda mig att göra mig klar. Förslog att vi skulle åka buss men lina röstade på cykel. Ehmm, ja vi får se vem som vinner. Typiskt att det är jag som är den lata av oss.




peace and love♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0