ayo.

Sa att jag skulle ta en paus, se hur de gick.. Nämen jag ska nog inte ta en paus utan bara inte skriva så ofta. Eller om vi säger så här: jag skriver när jag har tid helt enkelt.

Igår var jag med mycket härliga brudar. Först samlades vi hos matilda. Alltså jag, annawa, matildamo, lowan, lisa, alva och jenny. Sen kom annas, rebecka, julia och matildac. Hoppas jag inte glömt någon nu!
Vi var hos matilda och hade lite rajtan tajtan. Sen stack vi vidare ut mot stan. Kom hem någon gång runt 1 halv 2.

Ikväll blir de inflyttningsfest för min del. Min syster har ju flyttat tillsammans med hennes kompis sofia. Så jag är bjuden dit. Om jag nu ska fara får vi se. Girls only! Hoppas jag får med mig anna.

Nu ska jag duscha sen ta mig något gott att äta.





peace and love♥


Kommentarer
Postat av: jenny

verkligen skit kul vare ;*måste göras om!

2009-09-12 @ 19:36:42
URL: http://jsoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0