.

Var med anna igår. Vi hade mycket trevligt, Först tittade vi förbi min syrras inflyttningsfest sen for vi hem till mig. Hos mig hade vi myskväll med chips och dricka+ vårat godis som vi köpte på karamelltåget. Vi såg på en film som hette troja Vid elva ungefär råkade vi somna och vaknade halv 1. trötta tjejer?
Anna fick ingen skjuts hem så hon lånade min cykel.

Idag hade jag match mot fromheden. Det blev 2-2. Jämn match men vi skulle ha vunnit!
Efter matchen for jag hem till pappa, åt och packade. Nu ska packa upp mina grejor, fortsätta med mitt godisätande och bara chilla. Om någon vill hitta på något är de bara att höra av sig!

jag älskar dig


peace and love♥


Kommentarer
Postat av: fridis

nejnej de blev lika.. men vi skulle ha vunnit:(

2009-09-13 @ 19:07:20
URL: http://fridaaali.blogg.se/
Postat av: fridis

nejnej.. de blev lika, men vi skulle ha vunnit:(<3

2009-09-13 @ 19:08:16
URL: http://fridaaali.blogg.se/
Postat av: annaaw

den där bilden är så inte okej.

men gumman, tack för att finns.

du är en stjärna och min BFF ffs!

2009-09-13 @ 20:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0