hejhallå fanny här.

Mamma väckte mig halv 11 och sa att de var frukost. Jag gick upp, åt frukost, packade och har nyss tagit på mig fotbollskläderna. Match idag mot sunnanå kl 3 på rickvalla. Håll tummarna för oss!

Bilder från gårkvällen kommer ikväll för jag har inte tid att lägga in de nu. Nu ska jag gå och borsta tänderna sen börja begemig till myckle. Ska till pappa efter matchen och bo där i veckan.
Har jag glömt att berätta att jag ska flytta till vretgatan? Jo, de kanske jag har gjort. Jag och min mamma ska i alla fall flytta dit den 1 november. Det är en 3:a. Längtar väldigt mycket!


För de första: hej gammal bild och för de andra: anna har lyckats tappa bort sin mobil..igen.


peace and love♥


Kommentarer
Postat av: rebecka

anna är en klant :$..

vars ligger vretgatan? :]

2009-09-06 @ 13:36:09
URL: http://annaorebecka.blogg.se/
Postat av: annaaw

jag är ingen klant :]

o den där bilden=inte okej älskling

2009-09-06 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0