I find it easy.

Lina sovde hos mig i natt. Det var trevligt med nattfrämmande. Nej jag menar inte på de sättet.
Hon for vid 12. Ett tag senare kom anna till mig. Vi pratade om allt möjligt. Har känt mig allmänt borta och depp  idag. Vet att du märkte de anna. Tack för att du försökte göra mig glad hela tiden. Du är verkligen världens bästa!

Nu håller jag på att fixa några låter och lägga in bilder på datorn. Åh, de funkar inte. 
Aja ska fortsätta försöka. Ha en bra kväll!

 

peace and love♥

Kommentarer
Postat av: annaaw

fanny,bild,inte okej

men du förtjänar ändå 1000 guldstjärnor bara för att du finns gumman, älskar dej!

2009-09-27 @ 22:00:02
Postat av: annaaw

fanny,bild,inte okej

men du förtjänar ändå 1000 guldstjärnor bara för att du finns gumman, älskar dej!

2009-09-27 @ 22:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0