I really miss you.

Bloggtorka, jo jag vet. Har faktiskt inte mycket att skriva om. Kanske in dag?
Jo, jag vaknade imorse, fixade mig, åt frukost sen cyklade iväg till skolan.
Vid lunch hade vi ingen spanska så jag, sandra och anton for på ica och köpte kladdkaka. De blev våran lunch.
Efter skolan for jag och sandra på stan, IGEN. Och jag kan samtidigt meddela att jag ska på stan imorgon också.
Köpte ett par örhängen på stan för 25 kr. Jag ska ju börja spara pengar nu. Månandspengen kommer på söndag vilket jag verkligen hoppar av glädje för.

Nu ska jag se idol sen fara på träning på campus 20.30-22.00. Sedan blir de bums i säng för min del!



peace and love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0