I wan´t candy.

Förlåt förlåt för dålig uppdatering. Har inte haft tid. De har varit mycke träningar på sistone. Men ska försöka bli bättre!

Idag har jag varit på stan med pappa efter skolan. Fick en skinnjacka och en varm och skön kofta, TACK PAPPA!
Han bjöd mig dessutom på middag på frasses, de blev ett miniskrov för min del!

Ikväll har jag spenderat min kväll med min underbara kompis lina. Vi har sett på idol och fikat. Samt pratat en del om olika saker. Länge sedan jag träffade henne sist då det var mycket vi var tvugna att ta ikapp.
Nu ska lina fara om 10 min så borde vara social med henne nu! Sov sött!

älskling



peace and love♥


Kommentarer
Postat av: A N N A

Hörredu din bortskämda jävel,du får ju allt du pekar på?

2009-09-17 @ 23:23:29
URL: http://annaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0