lördag morgon.

Förlåt för att jag inte hann skriva igår. Hade aldrig tid att sätta mig vid datorn. I alla fall , min gårdag/kväll:
Skolan gick väldigt snabbt, vi slutade kl 1. Jag och sandra for på stan, gick runt där ett tag. Sedan mötte jag mamma på kanel. Vi for till elgiganten och lämnade in min och annas mobiler. vi har likadana. Ett tips: köp aldrig denna skitmobil:



Fick ingen lånemobil så jag har min systers gamla mobil. Batteriet far ut hela tiden och man måste ladda i batteriet i en annan mobil. Men jag klarar mig, just nu!
Sen var de min kväll. Mamma släppte av mig i stan sen cyklade jag hem till pappa. Jag var väldigt sen. Gjorde min klar sen bar de iväg till kåge. Jag och anna skulle komma till lowan kl 6 men vi kom kl 7..kan ha varit mitt fel..
Aja vi åt tacos sen såg vi på en skräckfilm och åt massa godis. Hade en mycket trevlig kväll brudar!!

     +ANNA STRÖMBERG



peace and love♥

Kommentarer
Postat av: lowisa

TACK FÖR KVÄLLEN FLICKOR! (L)

2009-09-26 @ 11:29:52
URL: http://loowisa.blogg.se/
Postat av: anna

DE ÄGDE :*:*:**

2009-09-26 @ 13:43:59
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0