the best part of being happy.

Just hemkommer från skolan. Vi hade hål idag efter lunch så jag, ida och sandra stack in till stan. Jag for förbi min systers lägenhet och lämnade några grejer. Fick höra att jag var bjuden till inflyttningsfesten som är i helgen. Låter mycket trevligt. Fick ta med en kompis så får se vem jag tar med mig.

Ikväll har jag träningsmatch mot morön ibs p94. Jag som bara har tränat 1 enda träning i år känner absolut inte peppen. Men jag ska försöka göra mitt bästa!
Nu ska jag ta mig något att äta. Ha en bra dag!

Och nu, bilder från lördagen:



 



 VS


peace and love♥


Kommentarer
Postat av: sofia

javetinte.. jag vill men ja vetinte hur mycke pengar jag har på kortet...jag har typ såhär 50-60 kr på kortet men jag fattar inte hur jag ska få ut dom....de är dom ända pengarna jag har,

ska du ?<3<3<33<

2009-09-08 @ 16:39:45
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0