Throw up your arms into the sky.

Idag på skolan har de varit en mycket trög dag. Gymnasiepratat på kaplan var ganska intressen. Men sen hade vi SO och såg VÄRDELNS tråkigaste film i en HEL timma. Jag var påväg att somna. Filmen handlade om första världskriget.
Efter skolan for jag till anna och vera. Vi for till ica och köpte bullar. Sen for tillbaka till anna och bakade kladdkaka. Gissa om jag var hungrig till middagen? Onej.
Nu tjatar mamma om nån efterrätt som jag ska äta. Usch inget mer socker för mig.


Nu skicka lina just ett sms och sa att hon skulle börja cykla till mig. Lovade att jag skulle möta henne. Så nu tänkte jag mig slänga mig på cykel i regnet.
Ha en bra kväll!




peace and love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0