When love takes over , yeah yeah.

Jag känner mig jätte hängig just nu. Jag vill inte bli sjuk. I alla fall inte just nu. De är norrlands mästerskapet till helgen som spelas i sundsvall. Missade de förra året så detta år vill jag kunna vara med! Jaja, jag får hoppas på de bästa! Idag hade jag utvecklingssamtal. De gick bra men en del klagomål om sena ankomster kom upp. Jag känner att de måste jag bli bättre på. Annars funka de ganska fint. Pappa kom med en kexchoklad och en banan till mig göre u-samtalet. Tack pappa! Hade träning direkt efter sen for jag hem, åt, packa och drog till mamma. Nu sitter jag här. Har just ätit en stor blåbärsmuffins som smakade mums! Nu ska jag se mer tv, sovsött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0